bunga

Lagu

Saturday, 14 September 2013

Cermin Diri Sendiri Sebelum Judge Org

Dulu ada kwn aku ckp apa class kapel ngan bdk kelas blakang jadi aku jwb kat dia biar kapel ngan bdk kelas blakang yng tau maksud setia dari kapel ngan bdk kelas depan yng x tau apa itu maksud setia..Tapi skrng , dia pun dok kapel ngan bdk kelas blakang..Walaupun aku kapel ngan bdk kelas blakang , hubungan aku ngan bf aku lagi 2 bln ckp setahun kapel ngan dia sbb dia seorang yng setia bkn nya mcm kwn aku yng kapel ngan bdk kelas depan pastu seminggu break dah..Aku nak tgk kali ni dia kapel sampai brapa minggu..




Friday, 13 September 2013

Dah Lupa Ka ?

Dah lupa ka aku yng sentiasa meyayangi mu ini ? Walaupun di sakiti , di lukai aku ttp meyayangi mu dan kau akn ttp menjadi  raja di dalam hati ini..Di dalam sujud aku sentiasa berharap agar kau tidak membuang aku jauh dari hidup ini kerana hati ini masih megatakan bahawa dia syg pada mu..Aku sentiasa merindui mu walaupaun kau x pernah merindui ku..
              

Saturday, 17 August 2013

My Very Lovely Grandmother

Zaman muda , tok membesarkan 6 org ank..

Tok Sariah Binti Ishak
Ank Pertama..
                          ( Sumarni Binti Ismail )

 



Ank Kedua..
                     ( Suriani Binti Ismail )




Ank Ketiga..
                     ( Noraini Binti Ismail )

 


Ank Keempat..
                          ( Iswarni Binti Ismail )

 


Ank Kelima..
                       ( Halijah Binti Ismail )


Ank Keenam..
                         ( Muhammad Firdaus Bin Ismail )



Zaman tu pulak , tok megasuh 22 cucu..


Cucu Pertama..
                          ^^ Muhammad Syafiq Bin Hashim ^^




Cucu Kedua..
                        ^^ Ahmad Safwan Bin Hashim ^^



Cucu Ketiga..
                         ^^ Ahmad Muzzammil Bin Azman ^^




Cucu Keempat..
                       ^^ Suhaib Bin Kamaruddin ^^




Cucu Kelima..
                          ^^ Muadz Bin Kamaruddin ^^



Cucu Keenam..
                        ^^ Nurul Athirah Binti Azman ^^



Cucu Ketujuh..
                         ^^ Nur Syuhadah Binti Hashim ^^




Cucu Kelapan..
                         ^^ Rufaidah Binti Kamaruddin ^^




Cucu Kesembilan..
                          ^^ Nur Solehah Binti Hashim ^^



Cucu Kesepuluh..
                          ^^ Musfirah Binti Kamaruddin ^^











Cucu Kesebelas..
                              ^^ Muhammad Nazirul Mubin Bin Azman ^^



Cucu Kedua belas..
                                ^^ Muhammad Ilham Bin Fuad ^^



Cucu Ketiga belas..
                                 ^^ Nurul Zalikha Binti Azman ^^




Cucu Keempat belas..
                                     ^^ Fatimah Binti Kamaruddin ^^



Cucu Kelima belas..
                                 ^^ Nur Sumaiyah Binti Hashim ^^



Cucu Keenam belas..
                                    ^^ Muhammad Izzat Bin Fuad ^^



Cucu Ketujuh belas..
                                    ^^ Rukhoyah Binti Kamaruddin ^^



Cucu Kelapan belas..
                                   ^^ Alya Safiiyah Binti Suhirman ^^



Cucu Kesembilan belas..
                                         ^^ Iman Danial Bin Fuad ^^


                                     

Cucu Kedua puluh..
                                ^^ Khaira Aiesha Binti Suhirman ^^




Cucu Kedua puluh satu..
                                        ^^ Muhammad Al Fateh Bin Suhirman ^^


Cucu Kedua puluh dua..
                                        ^^ Nur Fateen Zahirah Binti Firdaus ^^




Tok mengasuh cucu2 yng kuat mkn , kuat merajuk , kuat menangis , kuat ckp , kuat merajuk , kuat menjerit , kuat bersukan , kuat senyum , kuat menganga , kuat berangan dan juga kuat mengaji..Tok mengasuh semua tanpa sebarang rugutan , tok jga semuanya walaupun penat..Apa sja yng diminta oleh cucu mesti tok berikan..Kasih syg tok kepada cucu2 nya x pernah berubah walaupun sesaat..














Friday, 5 July 2013

In This World

Dalam dunia ni , aku belajar bnyk perkara..Aku belajar untuk bertanggungjawab , untuk fokus , untuk setia , untuk mencintai , untuk menyayangi dan mcm2 lagi..Tapi dlm dunia ni , aku x pernah belajar untuk lupakan org yng sentiasa dlm hati aku..Aku x pernah belajar untuk lupakan org yng sentiasa dlm hati aku sbb aku sngt syg kepada insan2 yng ada dlm hati aku..Tak mungkin aku akn lupakan org yng sentiasa membuat aku happy..



Tuesday, 11 June 2013

I Hate It


Aku paling benci org yng selalu libatkan nma aku bila dia msj ngan org lain..Kalau ckp benda yng btul x pa la ,  ni ckp benda yng x btul langsung.. Aku dah kta yng aku x suka antar msj kat sapa2 mmg aku maksudkan la..X yah la ckp yng aku x msj ang tapi dok msj ngan BF aku..Kalau x caya apa yng aku ckp , ckp ja la kat aku.. X yah la cerita kat org lain sbb aku x pernah antar apa2 msj pun kat BF aku , dia ja yng selalu antar..Aku pun x pernah kta yng aku x suka msj ngan dia , aku cuma berwaspada sbb aku tkt sakitkan ati dia lagi.. 

Thursday, 6 June 2013

Ingat Lagi Ka ?

Ingat Ka Lagi
Janji Untuk

              SETIA

HUJUNG

               NYAWA ??

Soalan ni la yng selalu main dlm fikiran aku..Janji ni pernah di ckp oleh org2 yng aku syg.. Tapi adakah depa masih ingat ? Hanya tinggal BF aku ja yng masih setia ngan aku , yng lain semuanya dah ada org lain yng depa syg selain family depa.. Org2 yng aku syg selalu ckp depa syg and rindu aku tapi adakah semua tu dtg tulus dari hati atau hanya mulut ja yng ckp tapi hati ckp lain.. Aku harap depa masih ingat janji ni sbb aku masih sygkan depa.. Tuju khas kepada org2 yng aku syg selain family aku..
   

Tuesday, 28 May 2013

Lovely Person


Sekarang aku nak story pasal org yng aku syg..Kalau nak tau , sekrang dia bnyk berubah dan dia skrang pun mcm x kesah dah pasal aku..Aku benci dia yng sekarang , aku nak dia yng dulu..Aku rindu dia yng suka bgi aku gelak dan bgi happy..Tapi skrang kami jarang msj dan kalau msj pun , kami x bnyk gelak tawa atau gurauan cuma msj yng menyakitkan hati ja..Aku harap ALLAH dpt kembalikan dia yng dulu..Aku nak dia tau , yng aku syg dan rindu dia yng dulu.. :'(